🌿 Fijn dat je er bent!
Misschien merk je dat je vaak in je hoofd zit.
Dat je veel bezig bent… en weinig echt stilstaat.
Daarom wil ik je uitnodigen om het heel simpel te houden.
Even niets hoeven.
Alleen een moment voor jezelf.
Neem na de oefening nog heel even de tijd.
Om te voelen wat er is.
Misschien een klein beetje meer rust.
Misschien juist onrust.
Alles is oké.
Misschien merk je dat één moment al iets kan openen…
Wil je deze oefening later nog eens rustig doen?
👉 Download hier de oefening als PDF
Merk je dat dit je goed doet?
In de mini training neem ik je hier 7 dagen lang in mee.