
Vandaag kijken we naar iets waar we vaak in vastzitten…onze gedachten.
Gedachten komen vanzelf.
Maar we hoeven ze niet allemaal te volgen.
✨ Vandaag oefen je met het observeren van je gedachten
Alsof je er van een afstandje naar kijkt.
🎧 Start hier de oefening:
Reflectie:
Welke gedachten kwamen steeds terug?
✨Deel gerust met mij hoe je deze meditatie hebt ervaren of als je hierover vragen hebt!