
Vandaag is de laatste dag.
Misschien heb je gemerkt dat het niet altijd lukt om in het moment te zijn.
En dat is helemaal oké.
Mindfulness gaat niet over het “goed doen”.
Het gaat over aanwezig zijn bij wat er is.
✨ Vandaag nodig ik je uit om alles er te laten zijn
Zonder oordeel.
Zonder weerstand.
🎧 Start hier de oefening:
Reflectie:
Wat wil je meenemen uit deze week?
Ik hoor heel graag van je wat je hebt ervaren deze 7 dagen!
Wat heb je geleerd?
Is er iets wat je vanaf nu anders gaat doen?
En zijn er dingen die je graag nog zou willen leren?
Ik ben in ieder geval heel blij en dankbaar dat ik je deze 7 dagen heb mee mogen nemen en een en ander heb mogen laten ervaren.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan weet je me te vinden.
Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens!
Liefs, Nathalie
